MARABOU...

Åt precis frukost och testade faktiskt cappucino med chokladsmak som min syster kom hem med igår. Choklad kan minsan aldrig bli fel till något har jag märkt. Jag som verkligen hatar kaffe testade det här idag och det var riktigt gott. Något som faktiskt alla kan dricka, perfect för mig dessutom! ;)
såhär ser den ut..

 


.
Igår gjorde jag också lite småförändringar i bloggen, ser kanske inte så mkt annorlunda ut, klockan var ju också ganska mycket när jag började. Rätt som det är kommer min hund inspringades riktigt blöt in i rummet där vi sitter några stycken. Oj, kanske inte har nämt att jag har en hund. Men det har jag ;) och kan lägga in en bild på henne senare..

Ni som har hundar, en fråga bara? När de är nybadade, får era hundar en kick och springer runt som om de vore de lyckligaste och galnaste som finns? haha. Min hund springer som en RIKTIG dåre fram och tillbaka minst 20 ggr, ska filma henne nybadad någongång så ni får se vad jag pratar om..=) Det är också en anledning till att jag frågade någon häromdan om hundar kan bli psykiskt störda..

På onsdag kommer också söta Mai hem, fan va tiden har gått fort! Men hon stannar inte i Sverige längre än en vecka. typiskt. Så vi får hoppas att hon följer med ut på onsdag när vi alla ska ut tillsammans ;)
Idag gym, och kvällen tar jag självklart som den kommer. 
   
Kommentarer
Postat av: Mindy

japp det gör dom! dont know why ...

2009-06-15 @ 23:21:55
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0