TAKE CARE!

Alltså helt ärligt, jag är fortfarande chockad,och jag vet vad ni tänker nu.. "det är en kändis"  Men för mig är det inte vilken kändis som helst. Brukar i normala fall inte "bry mig" så mycket när det gäller kändisar, vad berör de mig? Har aldirg haft en idol eller drömt om någon kändis som andra har gjort t.ex..  
Jag har ingen kändisidol helt enkelt!
Det här känns så tomt på något sätt. Visst hade han problem o.s.v. men endå.. Det här året har varit väldigt tufft för mig annars. Så fort jag har återhämtat mig kommer alltid något nytt. Man blir knäckt! Michael är en legend och har insipierat många själar. Var verkligen inte beredd på det här.. 
Väldigt många som har fått hjärtstillstånd och jag har läst lite varför.. För det första orkar hjärtat med allt! Och vissa sjukdomar kan man inte förhindra tyvär men tänk på det som går att förhindra! Vi tänker oftast "men det här kommer inte drabba mig"
Stressade människor VILA!! ... Visste ni att ni som jobbar hela tiden eller är stressade måste koppla av ca: 4 veckor sammanlagt för att bli av med alla stresshormoner? Det är kanske inte alla som vet det..

Nu var mitt sagt, Ska ut nu i det fina vädret, får se vad det blir av min dag! ;)
Peace n love! 


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0