skitväder.

Vilket JÄVLA väder!! fy.. tar studenten nu på fredag och det står att det kommer vara dåligt väder även den dagen. :s hoppas bara på att det inte regnar, sen får vädret vara som det vill.. På kvällen blir det iallfall slutskiva och då ska vi ha kul allihop ;) har föresten inte hittat studentklänning än, var i stan tidigare idag, så vet iafl vart jag inte ska leta nästa gång. Hittade självklart en, men de fanns såklart inte i vit färg.och en annan som inte fanns i min storlek. sen hittade jag ju också min drömklänning till studenten på stylebystars men självklart var inte den HELLER vit. Kanske slutar med att jag står där utan klänning  haha =( löser sig hoppas jag..
Nu ska jag göra i ordning mig för att gå på ett gympass med nudelpudel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0