YESTERDAY..

Kvällen igår spenderades hemma hos jojje, var ganska mysigt faktiskt.. vi skrattade åt olika saker, även åt youtubeklipp som man kanske inte skulle skrattat till i normala fall. ;) klockan var 12 när vi kom på att vi ville ut o klubba, men då skulle vi vara i stan vid 1 tiden? smarthuvuden.. =)
Sen undrar jag en sak? Varför äter alltid killar så sent? Man kan vara hemma hos någon hur lääänge som helst och så kan de komma på, nästan alltid så sent som möjligt att de ska äta, inte bara nått litet eller så, som t.ex. igår? börja göra toast och annat efter kl 1? en så typisk killgrej. haha 
Sen undrar man ett och annat som inte är så värt ens att nämna här.
Senare idag ska jag också gymma, trots att det inte finns roliga pass att gå på idag, kommer ju känna mig duktig efteråt ;)
Tråksöndag kan också vara bra ibland.
Kommentarer
Postat av: Marcela & Mikaela

Tack. vad kul att du gillade klänningen

och den snygga djen:P

blondin jag måste oxå börja träna snart känner mig som värsta tjockisen. bevis på det är att jag sitter och äter tårta nu.

2009-06-14 @ 23:36:18
URL: http://systrarnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0