om gårdagen..

Nu har jag tagit studenten, är både ledsen och lycklig på samma gång, ja ni vet, saknar klassen, skolan lite, samtidigt som jag är lycklig att jag är klar med gymnasiet. Igår var det en underbar känsla när vi sprang ut från skolan, man bara kände alla andras lycka bredvid sig. Igår kom också tankar som "hmm undra vad den personen ska göra efter gymnasiet" väldigt ofta. Jag själv vet inte exakt vad jag vill bli än, har ju funderingar men det är inget som jag är säker på än.. Jag hade iafl en riktigt underbar dag från morgon till kväll kan man lugnt säga. =) Förutom att det var iskallt när vi åkte flak.

Dagen började med att vi hade champagnefrukost hos marcela, den var så perfekt, så mycket tid hon och hennes föräldrar samt vänner hade lagt ner tid går nog inte att beskriva, det var i ett tält i deras terass där vi hade det jätte mysigt, åt frukost, drack lite och pratade, dekorationerna på taket och bordsuppställningen var helt perfekt. Jag fick lite av en chock när jag gick in i tältet. Hade ingen aning.

Därefter åkte vi till skolan tillsammans, fikade lite utanför klassrummet, skrev i varandras mössor. Det var även då jag började känna att snart är allt över, på riktigt. :/ tråkigt.. 
Sen kom vi till klockan 1 då vi var lite "uttråkade" och ville springa ut. Vi bara väntade och väntade. Tillslut var klockan kvart i 3, och alla stod vid utgången. Lärarna bildade en slags mur eftersom alla skrek, tutade och såg lite ut som en demonstartion haha! Helt jävla underbart! 5 i var klockan ungefär och de kunde inte hålla kvar oss längre. Alla sprang som om de gällde deras liv. Typ... Nej men ja förstår =) LYCKA!!!
 
Väl ute gick tiden fort och det roligaste är att någon öppnade en champagneflaska och jag såg korken åka förbi mitt ansikte som en raket, jag vart lite rädd och vände mitt huvud mot flaskan och fick champagne i ansiktet istället haha! INTE så lyckat. Sedan åkte vi flak och det var hur kallt som helst, men visst man tar ju studenten en gång! :D
På min mottagning iafl var det jojjes föräldrar, min släkt och familj, och Nadia. Vi var hemma hos min bror och åt allt möjligt, lax, sallader, ostar, tårtor och andra godsaker. Jag fick pengar, 2 fina ringar, och en skitsnygg och bra kamera! Precis vad jag behövde.  

När vi gick till slutskivan var det proppfullt. Vi hade biljetter så vi slapp i stå i kön. Vi dansade och hade det jätte roligt. Är bara besviken på att det finns så äckliga killar här i världen, som varken har respekt för sina tjejer eller sig själva. Tjejer kan vara likadana, jag vet. Svårt att förklara det här nu men tjejer söker sig mest efter uppmärksamhet oftast, inte själva killen, eller hur man säger. Fick lite av en chock igår när man såg flera personer (killar) bete sig på ett sätt, eller gå över gränsen kan man också säga, trots att de har tjejer som är tvärtemota och helt underbara. synd säger jag bara, för de inser inte vad de förlorar.  
Det får mig även att inse hur guldvärd kille jag har, (även om jag alltid vet det) så får man en extra tankte ungefär. jag älskar dig Jojje för den du är, och för att du står för allt du gör. Det ligger verkligen något i det man bruka säga, att "ärlighet varar längst"  Tänk på det.. =)

Jag är så LYCKLIG för allt just nu.   OCH BILDER KOMMER SJÄLVKLART ATT UPPDATERAS MED BRA KVALITE DEN HÄR GÅNGEN. (HAHA MINDY) känn dig träffad =)
Kommentarer
Postat av: nadi

<3 :)

2009-06-06 @ 18:06:46
Postat av: Isabella

bästa studenten! :) <3<3

2009-06-06 @ 19:01:11
URL: http://ihellgren.blogg.se/
Postat av: Stamma

LÄTT

2009-06-07 @ 02:07:06
URL: http://enjoystamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Helt sjukt hur man längtar tillbaka till sin student när man ser alla ta studenten nu och läser om eran dag..



Det var liksom 3 år sedan jag tog studenten..

2009-06-08 @ 09:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0