Imorgon, i morgon, i morgon

Nu närmar det sig, i morgon är det studenten för min del och jag känner mig lite stressad, allmänt stressad bara. Klänningen köptes igår på bikbok ;) söt faktiskt och lite mer enkel. (bilder uppdateras efter studenten)
Tror att det kommer bli riktigt bra! ;D skorna och smyckerna är silvriga och de kommer synas väl, vilket passar perfekt till den lite mer enklare varianten av klänningen.
Det enda jag hoppas är lite tur med vädret, för allt annat kommer ju bli bra. ;)
Jag är en föresten en riktigt tidoptimist så jag kanske ska börja förbereda lite saker snart så inget kommer i slutändan, som oftast (alltid) haha.
Juste, Igår var jag på bio och såg en 3D film, för första gången. Var ju lite mer verkligare på något sätt, och roligt med lite annorlunda på bion. Alla såg så roliga ut me glasögonen på.=) Önskade bara att filmen var lite mer verklighetsbaserad och att den skulle ha lite mer spontanare effekter, då skulle det varit hur bra som helst! men kul hade vi endå, på alla sätt och vis.. Som när vi till exempel skulle springa "sisten dit" till bilen, haha vart ju en riktig match ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0