IF I COULD TURN BACK TIME I WOULD

Du får mig att må illa! Har aldrig i mitt liv hatat en människa, och jag är på gränsen till att faktiskt göra det. Jag kände mig hjälplös när ingenting hände då. Du är så nära att jag snart exploderar, det är nog det värsta. Försvinn innan du får ångra något rejält. Du vet vad jag tycker, det sa jag till dig igår trots att jag inte känner dig eller ens pratat med dig någongång. Känner ett lugn över att jag äntligen sa det jag hade att säga. Ditt snälla intryck kan föresten inte manipulera mig. Jag kommer göra allt som krävs för att du ska hålla dig borta från henne, och jag vet att du känner dig pressad, det syns.. Ditt problem är du själv, hoppas du inser det, bättre sent än aldrig.. Du vet att jag kommer lyckas, så njut av det sista du har för snart, alldeles strax, är det förlorat... 

Kommentarer
Postat av: Marcela & Mikaela

Oj stamma du verkar vara irriterad på någon. jag tror att jag vet vem du menar visst pratade vi om detsist?

stamma hör av dig någon dag var det inte du som inte ville förlora kontakten :P

2009-06-17 @ 13:12:41
URL: http://systrarnad.blogg.se/
Postat av: Mindy

ojdå ..

2009-06-17 @ 15:19:50
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0