HOPPAS

oj vad många som läste mitt inlägg som jag skrev igår, blir nog bloggrekord för mig idag eftersom att läsarna var lika många som de brukar va på en hel dag i morse. Vad tycker ni om att läsa egentligen?

Trodde Mai verkligen skulle komma idag, eftersom hon sa det förut, men eftersom att Vietnam har en annan tidszon så kommer hon i morgon istället. =) Får ta vara på dagarna hon är här eftersom hon inte stannar i sverige längre än en vecka innan hon far vidare till USA, så utgången får bli i helgen istället...

Vet inte om ni hörde något om bilolyckan som inträffade igår, här i jordbro den här gången. 
Var ju inte alls länge sen vi var med om en olycka trots allt.. :'( </3 Iallafall så ligger den här personen nu medvetslös på  sjukhus, och vet inte om han kommer vakna igen. Det är en kompis storebror.. Mina tankar finns hos dig min vän!

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch då, hur mår han? Är det någon man vet vem det är?

2009-06-22 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0