FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Fyfaaaaaaan vad jag är BRA!
Orkar inte lägga in alla bilder nu men ska göra det ikväll tänkte jag, har inte riktigt tid just nu eftersom att jag vill ut och ta frisk luft. Idag ska jag också rösta hade jag tänkt till Eu valet. Gör det ni med, och eftersom att det står i princip mellan Socialdemokraterna och Moderaterna så är det helt onödigt att lägga ner tid på andra partier(enligt mig) som miljöpartiet t.ex, som också är helt okej faktiskt. Så jag röstar självklart på Socialdemokraterna om jag får välja!! så de har en chans istället för ett parti som man vet inte kommer någon vart. Hellre sosse än moderat självklart.   
Hörs ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0