DAGENS BILDER



Någon är alltid glad när han har något ätbart i närheten



Nadia och jag i bilen på väg till Östnora, börjar redan här att äta!




Lite suddig bild på Mr.Georgios i bilen.. 



 
Nadia hade redan hunnit halvvägs när vi klivit ur bilen haha




...och var också den första med att ligga på filten (tror att hon är i marocco)




<3




?




la kameran in i nacchospåsen när jag tog den här bilden




Bryggan var lång och härlig




Utsikten från bryggan



Vissa trodde att de var med i baywatch




den kom långt..




Håller i nadias öra, resten minns jag inte..




1,2,3 HOPP.. eller inte..




Poppi groda, jojje kör motorcykel? nadia? vunnit på lotto?haha




Dansar till nått




Jojje härmar nadia haha




Poppi gör rondat, riktigt snygg rondat i verkligheten. Vad händer egentigen? alla gör ju flickis typ. Först jojje från ingenstans, sen poppi.




Poppi efter den skummaste volten jag någonsin sett! haha







Kommentarer
Postat av: Mindy

känns som att jag är den enda som bryr mig om din blogg (?) haha!

2009-06-16 @ 22:32:57
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: Stamma

ja, men har inte så många besökare, mellan 25-35 varje dag, o ja har haft min blogg i typ 15-20 dagar nu..hehe, hemliga beundrare kanske =)

2009-06-16 @ 23:09:59
Postat av: Mindy

ja men ändå, im your biggest fan!!

2009-06-16 @ 23:58:32
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: nääädie

hahahhaha.. hej mindy

2009-06-17 @ 00:10:48
Postat av: n a d i a vad blir det NADIA wuuhu hahah

hahahha bilden på dig och mig.. shiiit kan man bli snyggare :S:D

2009-06-17 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0