Cheerjojje!

Kom nyss hem från min promenad.
Det var jag, jojje, nadia och lelle som gick runt i den friska luften och pratade.. Vi hade också en fotboll som vi lekte med lite, spelade någon konstig lek som enligt jojje spelade när han var liten, yeah right ;) Avlslutades med att jag skulle testa att göra en flickis, för sist jag gjorde var lääänge länge sen. Jojje skulle testa göra en hilstretch och en rondatflickis. haha, reslutaten kommer här..                                                                          


Hilstretchen!! haha Världens vigaste man

            

Inte så illa för fjärde gången ;) Nästa, cheer?

Nu, film!
 
Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman!



Det är en VW, Golf.



Hur mår du?

<3 puss

2009-06-12 @ 15:30:38
Postat av: Mindy

men guud, vaddå twisters?! haha :)

2009-06-13 @ 15:19:14
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: Stamma

jaa, när han gör med armarna upp, haha

2009-06-13 @ 16:10:35
Postat av: Caroline

skit duktig jö!

2009-06-16 @ 09:33:29
URL: http://carrru.blogg.se/
Postat av: Stamma

JA! as duktig =)

2009-06-16 @ 13:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0