STAN

Kom precis hem efter att ha varit i stan med isabella i över 4 timmar. Jag handlade massa kläder och skor o.s.v till mig som jag kan ha i grekland, fick dock lite ångest över att jag handlade allt så fort, men nu när jag testade allt hemma så ångrar jag mig inte ett dugg. Allt är så färgglatt och fint! Köpte även en kofta och spetstights till min syster som fyller år, vet att hon ville ha det så..

Ikväll är jag uttråkad faktiskt, d.v.s ensam.. ska inte göra något speciellet, är van att gå ut på kvällarna men idag ska jag bara sitta hemma =( vad ska jag hitta på? jag tycker inte om att titta på tv, och kan ju heller inte sitta på datan hela kvällen.. måste verkligen alla vara bortresta? längtar såå till fredag då det är min tur!

Och måste bara säga att jag är mycket gladare nu än vad jag var i söndags, allt löser ju sig nu, cant wait! ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0