GOTT OCH BLANDAT!

Igår var jag på bio i heron city med jojjes föräldrar och jojje självklart.. Vi såg änglar och demoner, som var bra. lite lång, men spännande trots allt.. trevligt var det! jojje höll på somna 1 timme efter filmen haha och filmen är 2.18 h lång.   

och efteråt.. när vi hade kommit hem så tog jag och jojje en promenad mitt i natten och pratade om både allmänna saker och saker som rör oss emellan.. eftersom att det har blivit så sista tiden att vi inte har haft "tid" att prata så mycket, i och med att vi aldrig är ensamma längre.. så igår var det lite speciellt trots att vi inte gjorde någonting, bara umgicks och var, helt enkelt.. Kändes bra..

Idag vet jag inte vad som väntar, jojje vill pierca bröstet, och jag earl (ni vet mellan ögonbrynen) så snyggt, haha (skojar, sprid inga rykten nu) ;) jojje är seriös däremot, och han vill göra det nu när som helst..

Nu ska jag stiga upp ur sängen, min dag börjar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0