SURPRICE FROM GREECE

Igår var det riktigt varmt ute, och vi skulle ju egentligen ha vattenkrig hos jojje, men det vart inte av eftersom han fick reda på att han ska tjänstegöra i grekland 18 aug? om en månad? i ungefär ett år ska han tjänstegöra, snacka om surprice vi fick från ingenstans.. haha.. men det kommer inte bli av eftersom att han pluggar, och därför måste han skjuta upp det. 

Det vart lite stor grej av det hela eftersom att han ska till grekland om en vecka och behöver därför massa papper  för att bevisa att han går i skolan och att han är uppvuxen här i sverige, för utan bevis blir det svårt, och han måste dit. Annars fanns det ett annat alternativ, att inte gå över huvudtaget... och då skulle han bli en "rymling" och få massa konsekvenser utav det. Så det mesta av dagen igår gick åt att skicka brev, ringa samtal och massa sånt.

Nu ska jag iafl ut lite med jojje och kanske ta en runda förbi nått centrum och kolla lite småsaker jag behöver, och kanske äta någon kebab ;) Måste ta vara på tiden med min älskling lite extra nu när jag inte kommer se han alls på 5 veckor, de är ett tag när man är vana vid varandras närhet..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0