MITT HJÄRTA GICK I 180

Igår var jag på eagles tryout och det känns idag kan jag säga.. Jag har träningsverk i rygg, armar och lår, och det är skönt på nått sätt.. iallafall, så måste jag berätta en sak som hände igår natt.. 


Jag var ute med min hund och promenerade, och rätt som det är står en annan hund lös ungefär 3 meter bort, som iaktar  min hund. och det var självklart inte vilken hund som helst.. Utan i mörkret ser man en pittbull lös, mellanstor, och jag vart typ stum, hann inte tänka riktigt klart innan jag snabbt tog upp min hund i famnen, så nadia fick shasa bort pittbullen.. den sprang runt oss, och jag ville in till hundgården så att pittbullen inte skulle komma åt min hund. Istället sprang pitbullen in i hundgården och vi låste in den där, och väntade på att hundens ägare skulle dyka upp, vilket hon gjorde också.
Och det första kvinnan säger till mig när vi går förbi henne är att hennes hund har lekt med min hund?
I hennes drömmar säger jag, för det första finns det inget i hela världen som kan göra att jag kan lita på pittbullar, och för det andra brukar jag döma en annan ägare först, innan min hund iafl, får leka med någon annans hund, och i det här fallet verkade kvinnan i sin egen värld.. Som tur var hunden lekfull och inte aggresiv.


juste? färgade mitt hår igår.. gissa vem som färgade? jojje? haha det är sant! (Han har varit med mycket när hans mamma har fägat, hon har jobbat på salong) Kan erkänna att jag var lite rädd från början, men jojje är en kille som tar hand om sig mycket och är noggran med allt han gör, så ja lät han..gissa om det vart bra? ;) självklart! Nu är han verkligen mitt allt, som nadia sa igår, även min frisör, hahah!
Kommentarer
Postat av: anonym

vaddå fördomar?! man ska döma ägaren och inte hunden. du e ju normal själv som lyfter upp hunden! NOT..det är det värsta du kan göra ju...du skrämmer upp hunden själv fan! de hundarna är inte de som biter flest folk utan de bara uppmärksammas mest..!!!!!!!!

2009-07-10 @ 17:56:24
Postat av: .

ee man vet aldrig , en bekants hund blev biten av en pitbull från ingenstans (och det var inte så länge sen heller), och när den väl biter så släpper den inte. Då är det väl kanske inte så konstigt att man vill skydda sin hund från en hund man inte känner.

2009-07-24 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0