HACKSPETT?

Igår hade jag en riktig myskväll, vi satt bara jag jojje hans mamma och pappa i deras uteplats och drack en drink och spelade geni typ, fast bara med frågorna! =) jag läste en konstig fråga till jojjes pappa, haha! Hur mycket väger huden på kroppen eller nått sånt? svaret är 3 kg.. Iafl! nadia kom senare, vi kollade på något på tvn ett passagerarflygplan som hade krashat i hudsonfloden? Det var lite läskigt.. Tror att alla överlevde? Personerna som hade varit med beskrev verkligen efter olyckan hur det kändes när de var på väg att krasha, hemskt! Och det här hände iår?

Idag ska jag vara hos jojje lite senare, middag ska han ha! Eftersom han fyllt år.. Det kommer bli grillat och grekiskt, haha jag sa till min kusin att vi ska äta hackspett, men glömde bort att hackspett är en fågel? haha, menade självklart grillspett..

Sen så vill jag bara passa på att säga ett STORT lycka till till eagles som tävlar EM idag.. =) Härligt!
Bilder sen från min dag!


Kommentarer
Postat av: Isabella

thank yooou :D hörru du nu får vi ta och ses när jag är hemma och innan du åker!! <3

2009-07-04 @ 13:27:53
URL: http://ihellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0