VART TOG SOMMAREN VÄGEN?

Idag skulle vi åkt till rålis egentligen, ett litet gäng, men vart inte av p.g.a väder och lite andra småsaker. De snackar om att det ska bli av i morgon men då har jag annat för mig. I morgon ska jag grilla med andra. 

Igår solade jag lite och kände hur det brände i ansiktet, sen på kvällen fick jag mina konsekvenser, vart riktigt röd i ansiktet, ville ta kort och visa mitt röda face men kameran var urladdad.

Vart har sverigesommaren tagit vägen? hänger inte med.. det var ju riktigt grymt väder vid slutet av maj?

 



årsta havsbad

Nu ska jag titta på tv och mysa lite med jojje, innan jag ska börja leta efter biljeter till grekland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0