Godnatt!





Idag på jobbet fick jag sällskap, först lite från Jojje, sen från Niki och Jasmin! så ensam var jag inte.. I morgon kommer jag nog vara ensam, men det är ingen större fara, det enda som är lite jobbigt är när man ska på toaletten och det kommer kunder, eller om man skulle behöva växla pengar och man inte kan lämna affären, för kunder kommer och går hela tiden.. men men..

Mai och Nadia drog nyss hemifrån mig, och alla verkade trötta, konstigt faktiskt, eftersom att vi normalt brukar träffas vid 11 tiden ;P och på tal om mai så kanske hon ska följa med mig till grekland =) fast inte stanna så länge, typ 7-10 dagar eftersom hon ska förbereda sig inför en tenta hon har. Men kul iallafall! Vi ska bo i min kusins hus, ensamma, och då kommer några rum vara tomma, så öppet hus hos mig då! ;)
(skämtar delvis om öppet hus)
Nu ska jag ta en liten kvällspromenad med min älskling, och ta lite frisk luft innan jag går och lägger mig.. Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Melina

SKA NI BO HOS STELIOS ?! FETT KEFFT SANNAFALL :S bara for dt, hoppas jag att du nt aker HAHAHHAHAH!

2009-07-21 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0