SPECIELL KVÄLL!

12 Juli redan!? Känns som sommaren springer iväg.. jojje åker till grekland om 11 dagar och jag någon gång innan juli tar slut =) vi kommer inte ses på en månad, om inte han kommer ner till mig, när jag e på sommarstället. Vi bor nämligen 8 timmar ifrån varandra med bil, så nära är det inte haha

Min kväll igår var både rolig, mysig och skum, först var jag själv hos jojje och var med han när han fick minst 60 sms från ett konstigt nummer, säkert ett sånt som det är meningen att man ska ringa till och sen betala pengar, roligt var det inte. Hur som helst kom det över lite människor till jojje och på natten lite senare när det bara var jojje,jag och nadia kvar gick vi runt och promenerade. 
Ingen vi såg under våran promenad var normal, tro det eller ej.. men vad finns det egentligen att förvänta sig ute klockan 2-3 på natten? inte barn iafl.. eller jo, vi såg barn på 15 år som rökte något och sen ställde sig åt sidan och mådde dåligt, och klappade varandra på ryggen? vilka vänner va?  
vart håller deras föräldrar hus undrar man.. men förutom de så var det ganska tomt ute. Vi hittade en grillplats där vi satte oss lite och pratade om allt som var nödvändigt. jag vet ju allt om nadia och allt om jojje, men det blir ju annorlunda när alla 3 umgås, eftersom nadia vet ju inte allt om jojje och tvärtom, haha, men mysigt var det med en liten konversation, det enda som fattades var en brasa! ;) 
Nog om det, det var min kväll..

Vädret ser riktigt härligt ut, kanske drar till stan och kollar lite och äter nån glass, är säkert mycket folk där idag när det är så fint ute =)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0