THOUNDER!

Kom in nu från att ha varit ute med hunden, hon väckte mig klockan 9 typ, hatar det egentligen, men kände mig tvungen att gå ut med lilla lambo eftersom jag hörde lite åska.

Tänkte att det va lika bra att gå ut innan det blev värre, för vet att hundar är rädda. Så vi tog en promis, som tur började det åska rejält typ när vi hade gått rundan och inte mitt under rundan..
Jag tror det är första gången hon upplever åskan?

Det finns en lite tunnel bredvid mitt hus som vi skulle gå igenom när vi skulle hem och där stod en tjej som vart riktigt rädd när ja kom med lambo för lambo vart så rädd haha och kröp sig fram när hon hörde hur det bullrade.
Nu regnar det iafl och åskar för fullt.. Det är mysigt tycker jag endå, för det är inte ofta det åskar.



Puppyeyes..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0