MIN SÖTA!





På morgonen gick jag upp på toalletten riktigt trött var jag, och när jag skulle tillbaka till sängen för att sova såg jag min hund ligga där, fattar inte hur hon hann komma in och somna så fort? Jag gick alltså till toalletten, sen till köket för att dricka vatten, och ja, det tog ju inte så lång tid, men iallfall MITT I hela sängen låg hon och sov. Hon vaknade inte när ja satte mig på sängen för jag trodde ju hon skulle göra det, men nej, så jag gick in i vardagsrummet och satte mig och kollade på tv, sen kommer hon överlycklig och hoppar över sofforna, helt pigg, och ville hälsa, som om hon aldirg hade sett mig förut. hahaha. Lite kosntig hund, men söt!

Idag ska jag träffa isabella och kolla lite saker i stan, och när ja kommer hem ska vi fira min syster lite, inte så mycket idag eftersom både hon och alla andra jobbar. =) 
 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

Vad är det för ras på din hund?

2009-07-28 @ 13:35:54
Postat av: Stamma

ingen aning :s har aldrig fattat det..

2009-07-29 @ 00:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0