MIN DAG/KVÄLL IGÅR I BILDER

Igår var jag ju hos älsklingen och åt middag. Vi gick dit vid 6-7 tiden ungefär. Hur gott som helst var det och alla var riktigt hungriga. Måste säga att jojjes mamma är grym på mat, hon har nästan aldrig misslyckats, vad jag kan minnas faktiskt. På kvällen iallfall förvandlades middagen till musik, drinkar och annat... Hur härligt som helst.





Lovisa var där



Började.. bli hungrig.. attackerade även jojje vid ett tillfälle haha!



Jojje innan maten



Kusin Daniel



Souvlaki på grekiska



Kärlek, med en iskall cola till!



mysigt



Skål!



diskution



Sen skrattades det ett bra tag!



Sabrin gömmer sig när jag ska ta kort!



Chill



Tårta åt vi, och äppelpaj, som killarna åt minst 2 av, patric typ 4 bitar haha



Här började kvällen, bebisen, sabrin och björn gick hem




grekisk specialite, ouzo!



wazzaaaaaaaap



Daniel och Patric



snappsrundan slutade såhär, jag och patric drack väll hela ouzon!



Jag och älskling



några inne, några ute



taggad



Hej!



4 på morgonen, alla hade gått hem förutom de här och jag



hahaha




Kvällen var rolig, några andra skulle komma, men som inte orkade tillslut eftersom de hade kommit från en resa, nu iallfallall så ska jag klä på mig och dra iväg på BIO. =) änglar och demoner ska det bli, har alltid velat se den.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0