Vill bara..

Idag gick det lite bättre på jobbet och jag börjar lära mig faktiskt, har alltid tänkt att det är lyx att jobba i butik, inget avancerat jobb vill säga, men det är faktiskt jobbigare än vad man tror,och speciellet om man jobbar ensam i butiken. Man ska inte underskatta något har jag märkt. ;)

Jag är inte lika trött som jag var igår. Men trött är jag. Dagarna går och semestern närmar sig. =) Jag bara läängtar efter att åka iväg! jojje åker härifrån om 4 dagar, och det känns inte än som tur är. 

Snart ska jag ut och promenera lite! Känns konstigt att komma hem klockan 7, det känns nästan som jag sover bort dagarna! Vill bara sola,bada och byta miljö! 

Nu ska jag se vad min syster har gjort för cupcakes, för hon skulle tydligen göra det.. önskar ibland att jag var lika kreativ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0