1 Juni

Idag åkte min lillasyster till grekland med hennes kompis Demet. och nej melina ja saknar inte dig.. haha än iafl.
De ska stanna där i en månad, riktigt skönt för mig ;) nu återstår endast ett bekymmer kvar haha (tvillingsystern). De är 15 år och trotsiga till max när det väl gäller. Kommer inte ihåg att jag var riktigt så :p men sen kan det också vara att jag är deras syster och tar åt mig på ett annat sätt än vad andra gör. Ibland kan de vara riktigt mogna och helt normala, kanske är det när deras energi tar slut? Fast mina systrar är högljudda och lite smått agrresiva, den ena mer än den andra, det går inte att förneka,får skylla på deras ålder helt enkelt.. och måste påpeka att de är inga djävular, de är mycket bättre än väldigt många andra tonåringar. Det är jag tacksam för! 

I grekland fungerar människorna på ett helt annat sätt, de är mer sociala och hjälpsamma, och trevligare om man frågar mig.. så det är kul faktiskt att de ska dit, till en annan miljö. Nästan hela familjen ska till grekland, (alla utom mamma, och pappa tror jag) olika perioder och olika platser kommer det bli, och det för att vi är en stor släkt och kan välja lite vart vi vill åka.. bra va?

Idag var jag föresten och gymmade i najaden, det var ett riktigt bra tag sen jag var där. Tänkte att jag skulle dit och träna när det var dåligt väder tidigare. Tycker inte om att träna när man kan sola, bada och ha det skönt! =) Kom nyligen ut från dushen och ska nu göra mig iordning för att kunna hitta på något lite senare.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 juni?:O

e det inte 1 :a juli ?:P

2009-07-03 @ 01:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0