trött och glad

Hemkommen från en skön träning! nästan alla var där idag! trevligt! ;)
Och nu till en lite mindre intressant sak haha..
Idag fick jojje bort en glasbit som har suttit i min fot i nästan två dagar! Kunde inte gå normalt. I över en halvtimme försökte jag att ta bort glasbiten, men det gick inte. Trodde på riktigt att jag skulle åka till ett sjukhus för att ta bort den. Jojje tog fram ett förstoringsglas, pincett och nål och pillade några sekunder, sen säger han: "jag ser glaset, rör dig inte" Och jag tänkte inom mig "ja eller hur, jag höll på i en halvtimme igår, finns ingen chans att han ser den" Och så stack det till och så var den borta? på mindre än en min? Jag var tvunget att se glasbiten för att fatta att det var sant haha!
Hur han lyckades vet jag inte? Han är för bra för att vara sann ibland. Det finns typ inget han inte klarar?
Tack älskling..

Snart tänkte jag se 2010 om jag orkar!
Annars får det bli i morgon!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Hehe tack! =)



jaha okay, men bra att du har börjat igen iaf :D

Vad härligt, jo jag mår helt OK. Lite skoltrött nu så vill bara LOV! ;)



2009-12-04 @ 07:34:38
URL: http://niixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0