lussebullar

Idag vaknade jag klockan 11..
Vart riktigt lycklig när jag kollade på mobilen och såg att klockan inte alls var så mycket (hade faktiskt ställt klockan på 13.00) Tycker inte alls om att sova bort dagarna, blir så besviken på mig själv.

Idag tänkte jag och jojje gå på oljemassage, eftersom han fick det i julklapp av mig. =)
Köpte presentkort, så vi kan gå när vi vill, men istället för att stå där och vänta lite ifall det skulle vara upptaget så skulle vi ringa och boka för säkerhetsskull..

Såg för övrigt ingen Avatar igår =( eftersom det inte fanns biljetter för oss 8 st människor som ville se den, så vi får helt enkelt boka i tid någon/några dagar innan nästa gång. Vill ju se den i 3D också, så det blir lite roliga effekter ;)

Min frukost är så god just nu, lussebullar och julmust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0