EN VIT JUL! YEEY

Nu kanske det är dags att uppdatera lite.. ;)

Jag är klar med jojjes julklapp, redan!? Känns as skönt! (ni får fråga mig om ni vill veta eftersom jag inte tänker skriva det här!) Jojje läser bloggen lite då och då, och vill helst inte riskera nått som ni kanske förstår!

Idag har jag en oförväntad träning klockan 5 som jag ska gå till men innan det ska jag till farsta, och köpa ytterligare 2 julklappar, som också är det sista två! I år kan man verkligen säga att jag är i tid. Riktigt riktigt skönt ska jag säga er! =)

PÅ SÖNDAG 20/12 HAR VÅR FÖRENING JULUPPVISNING I TORVALLA! =)
PRILIMINÄRT INSLÄPP KLOCKAN 15.00, 30 KR INSLÄPP
BE THERE! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0