En sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, men det går vi inte in på... haha (heeemlis)
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Har aldrig haft och kommer aldirg att ha ;) 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja
4. Dog någon som stod dig nära? - flera
5. Vilka länder besökte du? - grekland och finland om det räknas haha!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - inte vad jag kommer på just nu!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 5 juni
8. Vad var din största framgång 2009? - studenten, och 4 år med jojje! woho
9. Största misstaget? - tappat bort älsklingens kamera (skääms)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - ingen svininfuensa hittils (tar i trä)
11. Bästa köpet? - Min bil!? skoja! ingen aning! kläder väll..
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja, när lilla lovisa kom till världen =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Akon - beautiful & Pitbull - i know you want me
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - ledsnare.. lätt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? - presterat mer i skolan
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - varit hemma :p
18. Hur tillbringar du julen? - Hemma hos mig varje år, eftersom vi bor störst (ganska logiskt) och så kommer alla släktingar från mammas sida till oss och tomten på kvällen till alla barnen ;)
19. Blev du kär i år? - Nej haha
20. Favoritprogram på TV? - JAA, PARADISE HOTEL (skojjjaaaar) hell no, har inget program jag följer förutom idol när jag inte har något annat för mig :D
21. Bästa boken du läste i år? - Har inte läst en bok iår jag kan kalla "bästa"
22. Största musikaliska upptäckten? - va? det här med att lady gaga har snopp eller? musikalisk upptäckt? haha! 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Presenter
25. Något du önskade dig men inte fick?nej =)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - firade hemma hos mig med nära och kära!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - självklart, skulle egentligen bara kunna bli bättre.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - färgglad
29. Vad fick dig att må bra?Jojje, vänner och grekland
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Den där stamma! :O yeeey! 
31. Vem saknade du?mitt gamla glada jag.. 
32. De bästa nya människorna du träffade? - Lenia en kompis i grekland, och Malin, en tjej från mitt gamla jobb, resten är gamla, gammal kärlek rostar aldirg som man brukar säga ;)

Det var en lista jag snodde från min kusin vitamin
http://lovisasmammma.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0