SATURDAY!

Igår var vi ett gäng på collage och firade nadia! =) Vi hade jätte kul tillsammans! Hände lite tråkiga saker dock, som när jag brände min NYA klänning på strykgärnet! (jag kan stryka, det var strykgärnet som hade gått sönder) väldigt tragiskt var det, så jag fick leta upp en reserv outfit helt enkelt..

Tappade också bort jojjes kamera på tåget på väg in till stan, och jag skäms som fan! minst sagt! As jobbigt var det när jag skulle säga det till honom, försökte verkligen säga det på ett bra sätt! Jag gjorde iallafall allt jag kunde göra, jag gick tillbaka till spärrarna och frågade om nummer så jag kunde ringa till sl, och det gjorde vi. Ska ringa snart igen för de svarade aldrig igår..

Träningen idag gick jätte bra! Vi är duktiga vi..
Lånade två bilder från dagens! 
från melissa
http://melzor.blogg.se




Nu ska jag ha en lugn och härlig lördag! Vill slappna av, äta något riktig gott! Se någon film med vänner och dricka cola! känns som det var ett tag sen haha

trevlig lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0