Juldagen

Firade som sagt julen igår hemma hos oss med min släkt från mammas sida, och det känndes lite tomt faktiskt. Inte tråkigt, men typ annorlunda? De som fattades var min mormor, morbror, storebror, hans tjej malin, och mina två kusiner steffie och denise.
Julafton varade inte alls så länge tycker jag. Vi åt mycket julmat, julgodis och allt det dära, öppnade julklappar och så vidare. Av jojje fick jag en resa till prag typ i början av mars, inte så länge, typ 4 nätter i ett 5 stjärnigt lyxhotell ;)  Och av mig fick han spa present och en fin mössa!
På natten gick vi alla ut, ca 10-15 st och åkte pulka och promenerade =)


Min kusin, jojje och jag. När vi promenerade.


Min kusin och jag. Jag är den feta till höger!


Lovisa var en söt tomegumma


och världens sötaste när hon sov!!

Snart ska vi ha snöbollskrig.. ring om du vill vara med ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0