1 vecka kvar till jul! ;)

Alltså jag har så sjukt ont i näsan.. fick en smäll idag på träningen, och fan.. tycker synd om er som bryter eran stackars näsa!? jojjes bland annat, som jag av misstag har brutit. (Inga missförstånd nu, det var en olyckshändelse)

Och idag var jag med om något lite pinsamt! (tyyypiskt mig) som jag vill dela med mig av!

Jojje skjutsade mig idag till brandbergen p.g.a att jag ville sola lite innan träningen, och eftersom att han endå hade vägarna förbi.
När jag hursomhelst hade solat klart, så gick vi mot bilen för att ge oss av.
Jag kollade nedåt eftersom att jag inte ville ha snö i ansiktet och öppnade vad JAG TRODDE var jojjes bildörr.
Jag tittar framåt innan jag ska sätta mig ner i bilen och ser plötsligt jojje på andra sidan bilen, hur han fortsätter och går framåt till hans bil? HAHA
Frågan är? Vems bil tänkte jag sitta i?? :P 
Innan jag ens hann tänka stängde jag dörren och började skratta och gick till jojjes bil som var parkerad framför den okände mannens bil ;p haha!! Mannen vinkade och skrattade som tur var, jojje skratta likaså, och jag skämdes som ni kanske förstår. ;) Haha!
Kommentarer
Postat av: Madde

Hur gick det med nosen igår? Såg att det var en riktigt smäll du fick.. Pusss<3<3

2009-12-17 @ 09:22:35
URL: http://liixen.blogg.se/
Postat av: Marcela

Hahahah fett roligt :)

2009-12-17 @ 12:12:16
Postat av: Madde

Okey skönt det iaf.. Vad ska du göra idag då? När ska vi ses? Saknar dig massor.. pussss

2009-12-17 @ 15:29:26
Postat av: Madde

Okey gick träningen bra då?

Igår jobbade jag och sedan hade vi julbord här på jobbet. Idag blir det jobb och sedan träning ikväll.

Nja inte direkt, jag är bara ledig dem röda dagarna, vet inte om jag ska ta ledigt någon annan dag.

Hur är du ledig? pusss

2009-12-18 @ 09:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0