1 Dec!

1:a december idag! Känns verkligen inte som det..
Julstämningen har hjälpt lite men det är vaken kallt eller snö ute!?

Vaknade automatiskt vid 7 tiden för att gå på toaletten och så kom jag på att det var första december och att julkalendern började idag ;)
Kunde dock inte se den eftersom att sladden till tv låg löst och mamma sa att det var fel på TVn? vilket det inte alls var, så jag gick och la mig igen.
Men kollade lite på youtube vad det handlade om, och det blir ju bara värre och värre för varje år!
Förut var det mysigt att kolla på julkalenderna! Nu är det bara stelt och "framtidsaktigt"
SÄMST!



Det är den bästa julkalender som har funnits, även fast jag bara var 7 år när den visades!
haha ;)

NU måste jag sätta igång med att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0