4:e advent

Idag är det 4:e advent, och har faktiskt klätt julgranen hemma hos jojje iafl haha! med hans mamma! Den vart jätte fin. Ser helt ärligt ut som om granen vore urklippt ur en saga! ;) ni kan få se i morgon!
Hemma hos mig klär vi julgranen i morgon tror jag! =)

Min mamma ringde till mig idag för att berätta att brittany murphy dog idag. Och ja.. vad ska jag säga om det? För mig är hon inget mer än en kändis, som har varit med i 8 mile.
Och visst.. DET ÄR tråkigt när folk dör?
Tycker att det har dött aldeles för många det här året.
Och orkar inte höra om alla som dör egentligen för jag har typ tröttnat.
Det enda som händer är att man påminns om vissa saker och samma gamla tankar kommer tillbaka. 
Tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0