18 dec

Idag har jag varit i fulll faaaart hela dagen, det är inte förens nu jag sitter still! =)
Jag har gjort olika ärenden, varit lite fram och tillbaka, handlat julklappar ;)
Strax ska vi slå in tasos "lilla" paket. Kan tyvär inte skriva här vad det är, eftersom jag får höra av honom ibland att han läser min blogg.
Ikväll blir det glögg och mys. Ute är det ISKALLT, så mysigt! tillhör julen tycker jag, allt är som det ska vara i december månad! ;)

Sveriges godaste glögg, alkoholfri!

Blossa glögg (lättglögg)

koka, sedan kan man tillsätta mandlar och russin ;)

Kommentarer
Postat av: Mindy

jag vet! så jävla gott!

2009-12-18 @ 23:12:02
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0